Skip to content

Networking i comunicació política. Algunes recomanacions pràctiques

Podeu accedir (o descarregar-vos d' Slideshare ) l'arxiu Estratègia de la comunicació política en xarxa. Aspectes pràctics, que correspon a una sessió que vaig impartir a Mollerussa el proppassat 27 de febrer, per invitació de la Federació de Lleida  d'Esquerra Republicana de Catalunya.

“Encara que no t’ocupis de la política, la política s’ocuparà de tu.” Aquesta és una frase històrica del cantant francès Yves Montand.  En la comunicació política convergeixen la comunicació, la política, el màrqueting, la sociologia…. Tal i com la coneixem va començar en els anys 50, als Estats Units, i se la va definir com un dels tres processos (conjuntament amb el lideratge i les estructures de grup) a través dels quals es mobilitzen i es transmeten les influències entre les institucions i els ciutadans votants. • Només durant una petita part de la història, el discurs polític s’ha vehiculat a través de textos impresos. Més tard, a través de canals molt poderosos i capaços d’arribar a més persones (la ràdio, el cinema i la televisió) i des de fa pocs anys, a través de les TIC: Internet, telèfons mòbils…

paradigma

Share Button
Published inCOMUNICACIÓ POLÍTICA

Be First to Comment

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Follow Me
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: